FANDOM

Ann Summer
Ann Summer
Informacje
Imię i nazwisko Ann Summer
Rodzina -
Miłość i związki -
Przydomki i imiona Ann Summer
Dodatkowe informacje
Występy (seria) Kroniki Archeo (seria)
Występy (tomy) V

Ann Summer - australijska entomolog.

Po raz pierwszy pojawiła się, gdy Adam i Ryszard Ostrowscy zgubili się w Parku Narodowym Daintree, szukając dzieci i panny Ofelii. Bracia ukryci byli za wielką paprocią, gdy usłyszeli kobiecy głos szczebioczący po agnielsku "Jesteś cudowny! [...] A ty maluszku, gdzie jesteś? Nie chowaj się, i tak cię znajdę!", co wprawiło ich w niemałe zdumienie - w końcu obaj do maluszków nie należeli. W pewnym momencie Kasztelana przeszył ból w kostce - którą wcześniej prawdopodobnie zwichnął -, poruszył się i syknął. Nim zdążył się zorientować, jego głowę okryła wielka siatka na motyle, którą zarzuciła właśnie Ann. Kobieta wydała z siebie okrzyk przerażenia, niemniej wystraszona od braci Ostrowskich. Ci uznali ją za niegroźną i zażartowali, że nie wygląda na płatnego zabójcę, a ona pomyślała, że chodzi im o motyle, którym - jak później powiedziała - robi zdjęcia. Uznała ich za strażników przyrody i zaczęła się bronić, że ma wszystkie pozwolenia itp. Wtedy się przedstawiła. Adam również to uczynił, ale braci Ostrowskich już znamy. Obaj mieli ubłocone ubrania, byli też obszarpani i nieogoleni, więc Ann uznała że prowadzą jakieś wykopaliska. Ryszard zaprzeczył i znów zażartował, że wyglądają jak uciekinierzy z koloni karnej, czym trochę kobietę zaniepokoił. Profesor jednak szybko rozwiał jej wątpliwości, podając tę prawdziwą, smutną przyczynę ich obecności w Parku. Ann niedaleko miała bazę, a w niej kilku naukowców i postanowiła im pomóc.

Dwa dni później w tej bazie były już Beata, Barbara oraz Gardnerowie. Ann postanowiła włączyć się w poszukiwania, w końcu dość dobrze znała park Daintree. Kasztelan zadecydował podział na zespoły, później zostały omówione wszystkie szczegóły operacji i wszystkie ekipy wyruszyły na poszukiwania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki