FANDOM

Arnold Kociuremski
Informacje
Imię i nazwisko Arnold Kociuremski
Rodzina -
Miłość i związki -
Przydomki i imiona Arnold Kociuremski

Pan Kociuremski

czarodziej

aktor

Dodatkowe informacje
Występy (seria) Biuro śledcze. Tomuś Orkiszek i partnerzy (seria)
Występy (tomy) II
Ktoś zazdrości mi sławy i uwielbienia publiczności. I nastaje na moje życie.

—Arnold Kociuremski

Arnold Kociuremski - aktor z miejskiego teatru. Gra czarodzieja w przedstawieniu dla dzieci. Ktoś jednak chce mu odebrać tę rolę. To on zgłosił się o pomoc do Tomusia.

Prośba o pomocEdytuj

Kiedy Arnold przyszedł do Biura śledczego, miał na sobie czarną pelerynę podszytą fioletowym atłasem, aprasowane w kant spodnie, lakierowane buty, frak i cylinder. Detektywi najpierw wzięli go za czarodzieja, lecz aktor szybko wyjaśnił, kim naprawdę jest.

Wyjawił, że ktoś zazdrości mu sławy i uwielbienia publiczności. I mało tego - nastaje na życie aktora. Powiedział, że już od pewnego czasu w teatrze dzieją się dziwne rzeczy. Tuż przed jego występem zginęła pewuka, w której miał wystąpić. A na dodatek, w dniu, kiedy Arnold zgłosił się o pomoc, tajemniczy sprawca posunął się jeszcze dalej. W spektaklu była scena, w której czarodziej miał zniknąć. W rzeczywistości miała się po prostu otworzyć zapadnia w podłodze, a aktor bezpiecznie wylądować na materacu. Jednak sprawca przesunął materac, a Arnold Kociuremski uderzył się w rękę (przyszedł do Biura z zabandażowanym łokciem).

PodejrzanyEdytuj

Kiedy przedstawi pan ostateczny, niezbity dowód na winę Bzurki?

—Arnold Kociuremski

Kociuremski był prawie absolutnie przekonany, że winny to jego konkurent - Gerwazy Bzurko. Detektywi jednak udowodnili, że aktor się mylił.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki