FANDOM

Beata Ostrowska
Beata Ostrowska
Informacje
Imię i nazwisko Beata Ostrowska
Rodzina Adam Ostrowski (mąż)

Ania Ostrowska (córka)

Bartek Ostrowski (syn)

Ryszard Ostrowski (szwagier)

Paweł Ostrowski (teść)

Aniela Ostrowska (teściowa)

Barbara Lawson (kuzynka)

Miłość i związki Adam Ostrowski (mąż)
Przydomki i imiona Beata Ostrowska

Beata

Dodatkowe informacje
Występy (seria) Kroniki Archeo (seria)
Występy (tomy) I-VII

Beata Ostrowska - żona archeologa Adama Ostrowskiego. Bratowa Ryszarda Ostrowskiego (brata jej męża). Ma dwoje dzieci: Anię i Bartka.

Jest znanym archeologiem, tak jak mąż, ale nie zwykłym. Oboje lubią przygody, a dzieci mają to po nich. Przez to rodzice się martwią, raz nawet nie powiedzieli swoim pociechom o poszukiwaniach, które prowadzą, w obawie o ich bezpieczeństwo. Ostrowscy poznali rodzinę Gardnerów w trakcie prac archeologicznych przy świątyni Hatszepsut w Deir El Bahari. Ekipa angielskich archeologów, w których gronie pracowali to Melinda i Edmund Gardnerowie, przywrócili świątyni dawną świetność. Od tamtej pory obie rodziny często spotykały się ze sobą i prowadziły różne badania.

Niewiele wiadomo o jej charakterze, ale na pewno to, że jest zapobiegliwa, cechę tę odziedziczyła Ania. Wykazuje się typową dla dorosłego inteligencją, ale także niezwykłą odwagą. Bardzo kocha swoją familię, co znaczy, że jest osobą ciepłą i rodzinną. Przyjaźni się z Melindą Gardner oraz Ofelią Łyczko. Można powiedzieć, że kobiety tworzą trio. Ma kuzynkę Barbarę Lawson, z którą bardzo dobrze się dogaduje.

Ze względu na charakter swojej pracy, biegle posługuje się kilkoma językami, zna także podstawy japońskiego. Powiedziano też, że nauczyła się jeść praktycznie wszystko.