FANDOM

Biuro śledcze. Tomuś Orkiszek i partnerzy
Biuro - domek.JPG
Informacje
Kategoria Biuro śledcze
Prawdziwość Fikcyjne
Występy Biuro śledcze. Tomuś Orkiszek i partnerzy (seria)

Biuro śledcze. Tomuś Orkiszek i partnerzy - to biuro detektywistyczne założone przez Tomusia Orkiszka. Jego siedziba mieści się w zielonym domku na drzewie (obok domu chłopca). Wokół niego kręci się cała seria książek.

Wyposarzenie i budowaEdytuj

Zielony domek na drzewie był wprost wymarzonym miejscem na biuro detektywistyczne. Doskonale wtapiał się w otoczenie starego ogrodu. Miał dobudowaną specjalną platformę z gałęzi, która znakomicie nadawała się na stanowisko obserwacyjne. Tomuś miał z niej wyśmienity widok na najbliższą okolicę.

W domku był nawet zainstalowany telefon. Miał też świetny system na wypadek głodu. Gdy tylko Tomuś zgłodniał, spuszczał tylko na sznurku koszyk i mama wypełniała go prowiantem. To właśnie w tym domku miał najlepsze pomysły.

Wiemy także, że na ścianie domku zawieszony był stary zegar z kukułką. 

Przygotowanie domkuEdytuj

Aby domek bardziej przypominał biuro i był przystosowany do przyjęcia klientów, Tomuś musiał dużo zmienić. Od razu zebrał przedmioty potrzebne do wyposażenia biura: długopisy, ołówki, kartki papieru, notes, pędzelki, zapas proszku daktyloskopijnego, lupę i specjalnie skostruowane w tym celu, niewielkie przenośne akwarium Klotyldy z pokrywką i solidnym uchwytem. 

Akwarium umieścił na stołku. Dla Kici przygotował wygodny i miękki kocyk, a klatkę Euzebiusza ustawił z dala od przeciągów, ponieważ chomik ich nie znosił.

Reklama biuraEdytuj

Jako reklamę biura Tomuś przyszykował ulotki o treści:

Tekst na ulotce.JPG

Członkowie biuraEdytuj

Nr. Imię i nazwisko
1. Tomuś Orkiszek
2. Kicia
3. Euzebiusz
4. Klotylda

GaleriaEdytuj

  • Ulotki
  • Tekst na ulotkach
  • Pierwszy klient biura - jubiler Rubinek
  • Domek na drzewie
  • Tomuś w Biurze

Więcej z Fandomu

Losowa wiki