FANDOM

Book House (wydawnictwo)
Book House - wydawnictwo
Informacje
Wydawane serie 1
Wydane książki (w sumie) 15
Book House - Wydawnictwo Book House istnieje od października 2003 roku. Od początku działalności specjalizowało się w przygotowaniu edycji ilustrowanych książek dla dzieci i młodzieży. Współpraca z wydawnictwami zachodnimi, zaowocowała między innymi polską edycją książek z serii Moja pierwsza Encyklopedia: Nauka, Fakty Historyczne, Wiedza o świecie i Historia (z wydawnictwem Usborne) oraz wieloma tytułami z serii Ciekawe dlaczego (wydawnictwo Kingfisher).

Od 2004 roku wydawnictwo Book House uruchomiło w Firmie Księgarskiej Jacka i Krzysztofa Olesiejuków dział książki dziecięcej. W 2005 roku wydało 260 nowych tytułów i kolejne 161 w 2006 roku. W tym czasie Book House podpisał też umowy z następującymi wydawnictwami: Editions Fleurus, Phidal Publishing, Susaeta Ediciones i Robert Frederick.

W grudniu 2007 roku wydawnictwo Book House zyskało nowego właściciela - Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne SA.

W wydawnictwie Book House ukazało się 12 książeczek z serii Już czytam! oraz książki: Świąteczna opowieśćNiezwykłe święta Kornelii oraz Hinkul na bezkociej wyspie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki