FANDOM

Centrum Edukacji Dziecięcej (wydawnictwo)
CED - wydawnictwo.png
Informacje
Wydawane serie 0
Wydane książki (w sumie) 1
Centrum Edukacji Dziecięcej - to projekt obejmujący zarówno bogatą ofertę książkową adresowaną do dzieci do 9. roku życia, jak i liczne działania kierowane do opiekujących się nimi dorosłych. Od 17 lat nieprzerwanie wspiera rodziców i nauczycieli w rozwijaniu umiejętności ich podopiecznych. Misją wydawnictwa jest zapewnienie dzieciom „lepszego startu” poprzez wyposażenie ich w starannie przygotowane materiały edukacyjne, umożliwiające wszechstronny rozwój. Proponowane przez wydawnictwo poradniki, ćwiczenia, pierwsze czytanki, wycinanki, kolorowanki, słowniki i książki encyklopedyczne cieszą się uznaniem Czytelników dzięki wartościowym treściom i ciekawej, zachęcającej do pracy formie. Wszystkie książki Centrum Edukacji Dziecięcej opatrzono czytelnym logo i kolorowym paskiem ułatwiającym dobór tytułów do możliwości rozwojowych dziecka. Żółty pasek oznacza propozycje dla najmłodszych (do 3. roku życia), zielony – ofertę dla przedszkolaków (do 6. roku życia), natomiast książki z niebieskim paskiem przeznaczone są dla dzieci z pierwszych klas szkoły podstawowej (od 6. do 9. roku życia). Niezależnie od oferty książkowej, obejmującej łącznie około 480 tytułów, Centrum Edukacji Dziecięcej podejmuje różnorodne działania na rzecz rozwoju i edukacji dzieci, rodziców oraz nauczycieli. Buduje programy edukacyjne, propaguje inicjatywy pedagogiczne i aktywizujące metody pracy z dziećmi, integruje działania różnych środowisk oraz grup społecznych celem propagowania kultury pedagogicznej.

W wydawnictwie Centrum Edukacji Dziecięcej ukazało się zbiorowe wydanie 12 opowiadań - 12 ważnych praw. Polscy autorzy o prawach dzieci. Jedno z opowiadań, pod tytułem Prawo do ochrony przed wyzyskiem, czyli o tym, jak Tomek popadł w kłopoty napisała Agnieszka Stelmaszyk.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki