FANDOM

Dropsik potrzebuje pomocy
Dropsik-potrzebuje-pomocy-b-iext24605167
Informacje
Tytuł tomu Dropsik potrzebuje pomocy
Seria Kto mnie przytuli? (seria)
Ilustrator/-rzy Magdalena Saramak
Wydanie Miękka
Inne dostępne wydania -
Dodatkowe informacje
Ilość stron 157
Liczba rozdziałów 16
Kod ISBN 978-83-280-0657-7
Wydawnictwo Wilga - wydawnictwo
Zalecany wiek: Sort 7-9
Poprzedni Następny
Irys mały detektyw Nutka znajduje przyjaciół
Dropsik potrzebuje pomocy - to XI tom z serii "Kto mnie przytuli?". Jego poprzednikiem jest tom X - Irys mały detektyw, a następcą tom XII - Nutka znajduje przyjaciół

OpisEdytuj

Bohaterem tomu jest Drops - przeuroczy mały piesek, rasy norwich terier, który zostaje rozdzielony z rodzeństwem i trafia do azylu dla zwierząt prowadzonego przez oszustkę. Choć Dropsik odzyskuje wolność dzięki akcji dyrektorki Przytuliska, już nie potrafi nikomu zaufać i ucieka ludziom, którzy chcą mu pomóc. Znajduje go na polu, na końcu tęczy mała Martyna, niepełnosprawna dziewczynka, która bardzo potrzebuje przyjaciela.

Seria "Kto mnie przytuli?" zyskała już dużą popularność i sporą liczbę fanów, którzy z niecierpliwością czekają na każdy nowy tom. Książki w tej serii to bardzo lubiane przez dzieci, wzruszające, ciepłe i mądre opowieści o pieskach i kotkach, które po różnych przygodach i perypetiach trafiają do schroniska o nazwie Przytulisko. Zwierzaki marzą o tym, że ktoś je przygarnie i pokocha. I rzeczywiście - dzięki  zaangażowaniu pracowników schroniska wiele z nich znajduje kochających opiekunów i prawdziwy dom.

Te historie kotków i piesków nie tylko oczarują wszystkich przyjaciół zwierząt. Czytelnicy, śledząc z zapartym tchem losy bohaterów, dowiedzą się, czym jest odpowiedzialność i jak ważna w życiu jest przyjaźń.

GaleriaEdytuj

  • Makieta okładki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki