FANDOM

Edmund Gardner
Edmund Gardner.png
Informacje
Imię i nazwisko Edmund Gardner
Rodzina Melinda Gardner (żona)

Mary Jane Gardner (córka)

Jim Gardner (syn)

Martin Gardner (syn)

Miłość i związki Melinda Gardner (żona)
Przydomki i imiona Edmund Gardner

sir Edmund Gardner

sir Gardner

Dodatkowe informacje
Występy (seria) Kroniki Archeo (seria)
Występy (tomy) I-VII

sir Edmund Gardner - mąż Melindy Gardner. Ojciec Mary Jane, Jima i Martina Gardnerów. Jego żona ma kuzynkę Lawinię i siostrzeńca Charliego. Gardnerowie nie dażą ich sympatią.

Jest egiptologiem, choć uczestniczy w wykopaliskach na całym świecie. Oboje z żoną lubią przygody, a dzieci mają to po nich. Przez to rodzice się martwią, raz nawet nie powiedzieli swoim pociechom o poszukiwaniach, które prowadzą, w obawie o ich bezpieczeństwo.

Gardnerowie poznali rodzinę Ostrowskich w trakcie prac archeologicznych przy świątyni Hatszepsut w Deir El Bahari. Ekipa polskich archeologów, w których gronie pracowali Beata i Adam Ostrowscy, przywróciła świątyni dawną świetność. Od tamtej pory obie rodziny często spotykały się ze sobą i prowadziły różne badania.

Niewiele wiadomo o jego charakterze. Jest odważnym oraz inteligentym mężczyzną. Bardzo kocha i troszczy się o swoją rodzinę. Jest także bardzo spostrzegawczy. Czasem robi się nerwowy.

W drugim tomie obchodził z żoną piętnastą rocznicę ślubu. Cała rodzina wybrała się na Rodos, gdzie małżonkowie spędzili kiedyś pierwsze wspólne wakacje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki