FANDOM

Elżbieta Śmietanka-Combik
Ela Śmietanka
Informacje
Imię i nazwisko Elżbieta Śmietanka-Combik
Zawód Ilustrator
Znane książki (serie) Andzia i duch pana Baryłki
Data urodzin  ???
Elżbieta Śmietanka-Combik - ilustratorka. Swoich rysunków użyczyła we wznowieniu książki "Andzia i duch pana Baryłki" z 2016 roku, autorstwa Agnieszki Stelmaszyk.

Grafik. Specjalizuje się w ilustracji dziecięcej i młodzieżowej. Przygodę z rysunkiem zaczęła już w przedszkolu. Spełniając swoje marzenie ukończyła grafikę na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, gdzie mieszka i pracuje jako wolny strzelec. Tworzy ilustracje łącząc technikę tradycyjna z programami graficznymi na komputerze.

Wszystko zaczęło się od księżniczek… Tych rysowanych na kartkach ze zwykłego bloku. I tak trwa do dziś, z tym że kartki zstąpił tablet (choć nie do końca, bo miłość do akwareli pozostała). Księżniczki zaś zamieniają się w postacie z bajek, zwierzęta, bohaterów książek, a czasem po prostu pozostają sobą. Wszystko zależy od tego, na co ma w tej chwili ochotę Elżbieta Śmietanka-Combik. Ona lub jej kotka Zuzia. Kto wie jednak, w co zamieniają się księżniczki, kiedy ilustratorka, w poszukiwaniu nowych pomysłów, idzie pobiegać…

SerieEdytuj

Serie, w których zostały użyte rysunki Elżbiety Śmietanki-Combik:

Brak.

KsiążkiEdytuj

Książki, w których zostały użyte rysunki Elżbiety Śmietanki-Combik:

Nr. Tytuł Notatka
1 Andzia i duch pana Baryłki Wznowienie książki z 2009; nowe ilustracje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki