FANDOM

Gerwazy Bzurko
Informacje
Imię i nazwisko Gerwazy Bzurko
Rodzina -
Miłość i związki -
Przydomki i imiona Gerwazy Bzurko
Dodatkowe informacje
Występy (seria) Biuro śledcze. Tomuś Orkiszek i partnerzy (seria)
Występy (tomy) II
Mówiłem, że to nie ja, ale nikt mi nie wierzy!

—Gerwazy Bzurko

Gerwazy Bzurko - aktor z miejskiego teatru. Najczęściej jest drzewem, chociać chciałby grać rolę Otella lub Hamleta. Główny podejrzany Arnolda Kociuremskiego.

Pan Bzurko, tak jak Arnold Kociuremski, chciał zostać czarodziejem w nowym spektaklu dla dzieci. Walczył o główną rolę, starał się nawet przekupić reżysera, byleby tylko jego wybrał. Jednak reżyser zdecydował, że to Arnold odegra kluczową rolę w spektaklu, a Bzurko otrzyma rolę drzewa. 

Kociuremski twierdzi, że niezadowolony Gerwazy, jako odwet, próbuje wyeliminować go z teatru.

Rozwiązanie sprawyEdytuj

Mimo że Arnold aż do końca twierdził, iż jest to wina Bzurki, musiał się rozczarować. Na początku wszystkie ślady potwierdzały winę "drzewa", poza tym Gerwazy miał motyw. Sam aktor twierdził, że jest niewinny i odetchnął z ulgą gdy Tomuś wskazał winnego. 

Relacje z KociuremskimEdytuj

Aż do rozwiązania sprawy oboje aktorzy nie dażyli siebie szacunkiem. Wszyscy w teatrze wiedzieli, że Kociuremski nienawidzi Bzurki, zazdrości mu jego talentu. Podobnymi uczuciami obdarza Arnolda Gerwazy. Bzurce było przykro, że jego talent został niedoceniony, a w sztuce przyznano mu jedynie tak mało ważną rolę.  

Motyw? To ja mógłbym oskarżyć Kociuremskiego! Wszyscy wiedzą, że mnie nienawidzi, zazdrości mi mojego talentu. Odebrał mi rolę. To ja miałem być czarodziejem. A tymczasem jestem w sztuce drzewem.

—Gerwazy Bzurko

Więcej z Fandomu

Losowa wiki