FANDOM

Hotel pod Twarożkiem
Hotel-pod-twarozkiem-zakrecone-opowiesci-b-iext24813859
Informacje
Tytuł książki Hotel pod Twarożkiem
Ilustrator/-rzy Marcin Piwowarski
Wydanie Twarda
Inne dostępne wydania -
Dodatkowe informacje
Ilość stron 64
Liczba rozdziałów 12
Kod ISBN 978-83-7895-858-1
Wydawnictwo Zielona Sowa logo
Zalecany wiek Sort 4-6

Hotel pod Twarożkiem - to książka z serii "Zakręcone opowieści". Seria "Zakręcone opowieści" to książki do wspólnego, rodzinnego czytania dla dzieci 4-6 letnich. Zawiera zabawne, nieco zakręcone historie, napisane przez znanych autorów i zilustrowane przez ilustratorów dziecięcych.

OpisEdytuj

Hotel pod Twarożkiem to zwariowana opowieść autorstwa Agnieszki Stelmaszyk, twórczyni bestsellerowej serii Kroniki Archeo. Podczas podróży mazurskimi drogami mama z córką Zuzanką łapią gumę gdzieć na pustkowiu. Tak trafiają do niezwykłego hotelu, który prowadzi... krowa Szarlotta, a boyem hotelowym jest Edek EdamskiZuzanka zaprzyjaźnia się z kotem Trycjanem, który oprowadza ją po tym niezwykłym hotelu i poznaje z kolejnymi, równie zaskakującymi, bohaterami.

Drugi opisEdytuj

To miały być zwykłe wakacje na Mazurach. Jednak Zuzanka i jej mama nie spodziewały się, że złapanie gumy w samochodzie gdzieś na polskich rozdrożach może skończyć się... lataniem na patelni.

Trzeci opisEdytuj

W jednym z mazurskich lasów, nie wiadomo dokładnie gdzie, znajduje się niezwykły hotel - Hotel pod Twarożkiem. Prowadzi go sympatyczna krowa Szarlotta, a pomagają jej kot Trycjan, ser Edek Edamski i generał Truskawa. Wakacje w tym miejscu to czas pełen niespodzianek.

Zabawna, wciągająca i zakręcona opowieść dla młodych czytelników, napisana przez Agnieszkę Stelmaszyk, autorkę bestsellerowej serii Kroniki Archeo, z pięknymi ilustracjami Marcina Piwowarskiego.

GaleriaEdytuj

  • Ilustracja z książki
  • Ilustracja z książki
  • Ilustracja z książki
  • Ilustracja z książki
  • Ilustracja z książki
  • Ilustracja z książki
  • Ilustracja z książki
  • Pierwsze egzemplarze książki
  • Reklama książki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki