FANDOM

Jim Gardner
Jim head.jpg
Informacje
Imię i nazwisko Jim Gardner
Rodzina Mary Jane Gardner (siostra)

Martin Gardner (brat)

Melinda Gardner (matka)

Edmund Gardner (ojciec)

Miłość i związki -
Przydomki i imiona Jim Gardner

Jim

Dodatkowe informacje
Występy (seria) Kroniki Archeo (seria)
Występy (tomy) I-VIII
Img021.jpg

Mary Jane, Jim i Martin

Jim Gardner - jeden z dwóch dzieci-bliźniaków angielskich naukowców - państwa Gardnerów. Jego bratem jest Martin Gardner, a siostrą - Mary Jane Gardner.

Jest bardzo podobny do swojego bliźniaka, ma jasne, lekko rudawe włosy oraz mnóstwo piegów na nosie i policzkach.

Jest świetnym informatykiem. Zna się bardzo dobrze na komputerach, komórkach, kamerkach, mikrononach i innych sprzętach, co niejeden raz przydało się przy poszukiwaniach. Sam udoskonala programy na swoim smartfonie i laptopie. Poza tym świetnie jeździ konno, razem z Martinem trenują też szermierkę. W I tomie zdobyli mistrzostwo szkoły w tej dziedzinie. W przeciwieństwie do brata często zmienia swoje zainteresowania.

Dzieci.jpg

(Od lewej strony): Ania, Mary Jane, Bartek, Jim, Martin

Tak jak siostra, brat i rodzice, interesuje się archeologią. Ma dużą wiedzę w zakresie historii, aczkolwiek trochę mniejszą niż Mary Jane, Bartek i Ania. To inteligenty, ale dziecinny chłopiec i często działa bez przemyślenia konsekwencji. Jest też sarkastyczny.

Jim ma bardzo dobre relacje ze swoją rodziną. Często działa z myślą o bezpieczeństwo rodziców, bez uzwględnienia swojego. Kiedy razem z przyjaciółmi wpadają na jakiś trop, zajmują się sprawą potajemnie, nie zwracając uwagi na zakazy dorosłych, zwłaszcza panny Ofelii. Owocuje to jednak niezwykłymi odkryciami.

On i Martin są do siebie bardzo podobni i łączy ich bliska relacja, chociaż Martin wydaje się trochę spokojniejszy. Jim tylko raz miał tajemnicę przed bratem - kiedy zachował wachlarz młodości z czwartego tomu, a do lawy wrzucił puste pudełko i nikomu o tym nie powiedział. Poza tym chłopcy mówią sobie o wszystkim i wszystko razem planują, zwłaszcza kawały, które uwielbiają robić pannie Ofelii, czasem nawet niebezpieczne.

Z Mary Jane nie są tak blisko, ale bardzo się kochają, mimo że siostra często krzyczy na chłopców, może też uderzyć.

Ma ciotkę Lawinię i kuzyna Charliego. Gardnerowie nie dażą ich sympatią.

GaleriaEdytuj

  • Jim z bratem

Więcej z Fandomu

Losowa wiki