FANDOM

Klub Poszukiwaczy Przygód. As piątych klas
KPP V
Informacje
Tytuł tomu Klub Poszukiwaczy Przygód. As piątych klas
Seria Klub Poszukiwaczy Przygód (seria)
Ilustrator/-rzy Katarzyna Nowowiejska, Anna Oparkowska, Paweł Zaręba
Wydanie Miękka
Inne dostępne wydania -
Dodatkowe informacje
Ilość stron 200
Liczba rozdziałów 30
Kod ISBN 978-83-7983-762-5
Wydawnictwo Zielona Sowa logo
Zalecany wiek: Sort 10-12
Poprzedni Następny
Klub Poszukiwaczy Przygód. Atak zmutowanych Robotów -
Patroni
Funclub - patronat Czas dzieci - patronat Tvp abc - patronat Qulturka - patronat
Klub Poszukiwaczy Przygód. As piątych klas - czwarty tom z serii "Klub Poszukiwaczy Przygód". Tom ukazał się 12 października 2016 roku. Jego poprzednikiem jest tom IV - Atak zmutowanych Robotów. Nic na razie nie wiadomo o kontynuacji serii.

OpisEdytuj

Znacie już Przemka, Bazyla, Tośkę, Muffina, Rodzynka i Miśkę?

Koledzy i koleżanki z klasy założyli, jakiś czas temu, Klub Poszukiwaczy Przygód. Od tej pory klubowicze, oprócz świetnej zabawy, regularnie wplątują się w tarapaty. Ale, ale… dzieciaki zawsze wychodzą z nich obronną ręką, a przy okazji rozwiązują tajemnicze zagadki. Odkryli kto był odpowiedzialny za zaginięcie obrazów z miejskiego muzeum, wykradzenie dzieła Mikołaja Kopernika, kradzież zabytkowych aut czy złotych zegarków.

W najnowszym tomie Klubu Poszukiwaczy Przygód bohaterowie znajdują w parku tajemniczą walizkę wypełnioną… PIENIĘDZMI! Co z nimi zrobią? Czy poinformują o tym fakcie inspektora Szczurka? A może coś przeszkodzi im w oddaniu pieniędzy właścicielowi?

Jakby tego było mało, w międzyczasie w mieście odbywa się doroczny festiwal filmowy. Przemek próbuje znaleźć sposób na spotkanie ze Stevenem Spielbergiem, aby przekazać mu płytę z nagranym przez klubowiczów filmem „Piła mechaniczna…”. Oj, będzie się działo!

Kup książkę
Zielona Sowa logo Kup książkę! Logo Empika Kup książkę!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki