FANDOM

Klub Poszukiwaczy Przygód. Ucieczka Szalonego Rumaka
Klub 3 okładka
Informacje
Tytuł tomu Klub Poszukiwaczy Przygód. Ucieczka Szalonego Rumaka
Seria Klub Poszukiwaczy Przygód (seria)
Ilustrator/-rzy Katarzyna Nowowiejska, Anna Oparkowska, Paweł Zaręba
Wydanie Miękka
Inne dostępne wydania -
Dodatkowe informacje
Ilość stron 200
Liczba rozdziałów 28
Kod ISBN 978-83-7983-519-5
Wydawnictwo Zielona Sowa logo
Zalecany wiek: Sort 10-12
Poprzedni Następny
Klub Poszukiwaczy Przygód. Moneta zagłady Klub Poszukiwaczy Przygód. Atak zmutowanych Robotów
Patroni
Czas dzieci - patronat Radiobajka - patronat Qulturka - patronat Tvp abc - patronat Funclub - patronat
Klub Poszukiwaczy Przygód. Ucieczka Szalonego Rumaka - trzeci tom z serii "Klub Poszukiwaczy Przygód". Tom ukazał się 23 września 2015 roku. Jego poprzednikiem jest tom II (Moneta zagłady). Kolejny, Atak zmutowanych Robotów, ma się ukazać w 2016 roku.

OpisEdytuj

Przemek i jego przyjaciele zakładają w szkole gazetkę. Jednak dopiero wycieczka do muzeum Sat-Okha i indiańskie opowieści dają początek kolejnym przygodom. Od pióropuszy i zabaw w Indian, do kolejnego śledztwa tylko krok - tym razem w mieście giną zabytkowe auta pewnego kolekcjonera. Inspektor Szczurek ma oko na członków Klubu Poszukiwaczy Przygód, ale na posterunku pojawia się nowy sierżant Guzdrala, który ma całkiem odmienne podejście do współpracy z młodzieżą. Jakie przyniesie to rezultaty? To oczywiście nie koniec kłopotów. Tola poznaje przez internet nowych znajomych. Coraz więcej czasu poświęca na rozmowy z nimi, jest roztargniona i nie angażuje się w sprawy Klubu. Czy to koniec przyjaźni? Przemek, Rodzynek, Bazyl, Muffin i Miśka mają tego dosyć, ale nie chcą też stracić przyjaciółki…

Drugi opisEdytuj

Przemek i jego przyjaciele zakładają szkolną gazetkę - marzy im się kariera wielkich reporterów! Szkoda tylko, że akurat nic ciekawego się nie dzieje... Na szczęście trafiają do muzeum Sat-Okha. Od pióropuszy i zabaw w Indian do kolejnego śledztwa już tylko krok! Tym razem w mieście giną zabytkowe auta pewnego kolekcjonera. Inspektor Szczurek ma oko na członków klubu KPP... Czy pokrzyżuje plany klubowiczów?

GaleriaEdytuj

  • Robocza wersja okładki
  • Reklama książki
  • Reklama książki
  • Projekt okładki w 3D
  • Pierwsze egzemplarze w redakcji wydawnictwa
  • Reklama książki
Kup książkę
Zielona Sowa logo Kup książkę! Logo Empika Kup książkę!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki