FANDOM

Klub Poszukiwaczy Przygód. Zmora doktora Melchiora
Kpp-04.jpg
Informacje
Tytuł tomu Klub Poszukiwaczy Przygód. Zmora doktora Melchiora
Seria Klub Poszukiwaczy Przygód (seria)
Ilustrator/-rzy Katarzyna Nowowiejska, Anna Oparkowska, Paweł Zaręba
Wydanie okładka miękka
Inne dostępne wydania ebook
Dodatkowe informacje
Ilość stron 200
Liczba rozdziałów 25
Kod ISBN 978-83-7895-985-4
Zalecany wiek: Sort 10-12.jpg
Poprzedni Następny
- Klub Poszukiwaczy Przygód. Moneta zagłady
Patroni
Teletoon+ - patronat.png Czas dzieci - patronat.png Funclub - patronat.png
Zwiastun
Zmora doktora Melchiora00:16

Zmora doktora Melchiora

Klub Poszukiwaczy Przygód. Zmora doktora Melchiora - pierwszy tom z serii "Klub Poszukiwaczy Przygód". Tom ukazał się 10 września 2014 roku. II tom - ("Klub Poszukiwaczy Przygód. Moneta zagłady ") w 2015 roku.

OpisEdytuj

Głównym bohaterem i jednocześnie narratorem jest Przemek Więcławski. Przemek zakłada Klub Poszukiwaczy Przygód. Wstępują do niego jego najlepsi kumple: Bazyl, Muffin, Rodzynek. Potem dołączają jeszcze dwie dziewczynki: Miśka i Tola

W mieście doszło do wielkiego skandalu. Z muzeum wykradziono kolekcję cennych obrazów Leona Wyczółkowskiego. Sprawcy kradzieży bawią się z policją w ciuciu babkę, zamieszczają w Internecie wskazówki i zagadki, wskazujące miejsce ukrycia poszczególnych obrazów. Policja trudzi się nad rozwiązaniem zagadek. Tymczasem klubowicze zawsze odnajdują te miejsca pierwsi. W końcu inspektor Walery Szczurek zaczyna podejrzewać, że dzieciaki są zamieszane w aferę. To nie koniec ich kłopotów. Przypadkiem dowiadują się o problemach pediatry doktora Melchiora, którego nocami nawiedza zmora. Straszy doktora i nie pozwala mu się wyspać. Dzieciaki chcą pomóc doktorowi w rozwikłaniu i tej zagadki. Pewnego dnia na starym, opuszczonym cmentarzu odkrywają rozkopany grób. Przerażeni zawiadamiają policję. Kiedy inspektor dociera na miejsce, okazuje się, że nie ma żadnego rozkopanego grobu. Dzieciaki są coraz bardziej podejrzane i mają w związku z tym coraz więcej kłopotów. Wszystko zmienia się, gdy udaje im się rozwiązać zagadkę zmory, która dręczy pana Melchiora. Ona okazuje się kluczem do rozwiązania zagadek. Misterna sieć intryg doprowadza do zaskakującego zakończenia.

Drugi opisEdytuj

Przemek, Rodzynek, BazylMuffin chodzą do jednej klasy, ale co ważniejsze, są najlepszymi kumplami. Uwielbiają spędzać razem czas i wciąż wpadają w tarapaty... Nauczyciele rwą włosy z głowy, rodzice siwieją... ale cóż poradzić, kiedy ma się tysiące pomysłów na minutę i nie można usiedzieć na miejscu. Tym razem chłopcy w ramach zajęć pozalekcyjnych zakładają Klub Poszukiwaczy Przygód... Na pierwszą przygodę nie trzeba długo czekać - chłopcy włączają się do poszukiwań skradzionych z muzeum obrazów. Kiedy okazuje się, że szybciej rozwiązują zagadki pozostawione przez złodziei od stróżów prawa, i wyprzedzają ich o krok, policja zaczyna mieć na nich oko... Do tego w mieście pojawia się zmora i wszystko wywraca się do góry nogami... Będzie się działo!

Trzeci opisEdytuj

Chłopcy - bohaterowie najnowszej książki Agnieszki Stelmaszyk (autorki bestsellerowej serii "Kroniki Archeo") chodzą do jednej klasy, ale co ważniejsze, są najlepszymi kumplami. W ramach zajęć pozalekcyjnych zakładają Klub Poszukiwaczy Przygód. Na pierwszą przygodę nie trzeba długo czekać... W mieście pojawia się zmora i wszystko wywraca do góry nogami... Będzie się działo!

GaleriaEdytuj

  • Pierwsze egzemplarze z drukarni!
  • Pierwsze egzemplarze z drukarni!
  • Pierwsze egzemplarze z drukarni!
  • Pierwsze egzemplarze z drukarni!
  • Ilustracja z książki
  • Ilustracja z książki
  • Ilustracja z książki
  • Ilustracja z książki
  • Ilustracja z książki
  • Ilustracja z książki
  • Bohaterowie tomu
  • Reklama na Facebook'u
  • Książka w formie 3D
  • Zabawa z Klubem!
  • Ilustracja z książki
  • Reklama tomu
  • Reklama tomu
  • Reklama tomu
  • Książka od środka
Kup książkę
Zielona Sowa logo.png Kup książkę! Logo Empika.png Kup książkę!
Logo Matras.png Kup książkę! Logo Merlin.png Kup książkę!
Gandalf logo.gif Kup książkę! Gigant logo.png Kup książkę!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki