FANDOM

Koalicja Szpiegów. Baza G-8
Koal2.jpg
Informacje
Tytuł tomu Koalicja Szpiegów. Baza G-8
Seria Koalicja Szpiegów (seria)
Ilustrator/-rzy Daniel Grzeszkiewicz, Paweł Zaręba
Wydanie okładka miękka
Inne dostępne wydania ebook
Dodatkowe informacje
Ilość stron 284
Liczba rozdziałów 42
Kod ISBN 978-83-7895-576-4
Zalecany wiek: Sort 10-12.jpg
Poprzedni Następny
Koalicja Szpiegów. Luminariusz Koalicja Szpiegów. Misja Hexi Pen
Patroni
Teletoon+ - patronat.png Czas dzieci - patronat.png
Zwiastun
Baza G800:21

Baza G8

Galeria
Koalicja Szpiegów. Baza G-8 - to II tom serii "Koalicja Szpiegów". Jej poprzednik to Luminariusz. Następna książka z serii to Misja Hexi Pen.

OpisEdytuj

W pierwszym tomie trylogii Robert znajduje dziwny list, w którym ktoś sugeruje, iż ktoś maczał palce w wypadku jego rodziców sprzed pół roku. W trakcie dochodzenia, z pomocą przyjaciółki Ramony, trafia na ślad tajemniczego Luminariusza oraz Koalicji Szpiegów. Poznaje też inne dzieci - Harriet i Davida - które tak samo jak on, straciły rodziców w tajemniczych okolicznościach. Wszystko komplikuje się, kiedy okazuje się, że Luminariusz więzi babcię Roberta.

W drugim tomie Robert, Ramona i David trafiają pod skrzydła Klubu Ogrodnika - który jest przykrywką dla grupy emerytowanych agentów. Jak Robert i pozostali poradzą sobie z nowym wyzwaniem? I czy nowe umiejętności wystarczą, aby uwolnić babcię Roberta, dotrzeć do Dywersantów, umknąć ludziom Żukowa i uratować świat przed zachłannymi mackami Koalicji Szpiegów?

Drugi opisEdytuj

Kiedy rozpoczynała się przygoda RobertaHarriet i Davida, żadne z nich nie śniło, aby zostać prawdziwymi agentami. Wizja szkolenia na pustyni wydawała się więc spełnieniem dziecięcych marzeń. Jednak codzienne życie tajnego agenta nie jest usłane różami, a świat tajemnic, szyfrów i zagadek wydaje się zupełnie inny niż przypuszczali. Nie ma jednak czasu na narzekanie. Najwyższy czas na kontratak!

Trzeci opisEdytuj

Po niesamowitych wydarzeniach w Niemczech, Austrii, Czechach i Omanie, Robert, Harriet i David trafiają do tajnej bazy gdzieś na Saharze. Tam, pod okiem najlepszych agentów, przechodzą szkolenie. Wkrótce ich nowe umiejętności zostają wystawione na próbę. Muszą wytropić Luminariusza i uwolnić babcię Różę. Na przeszkodzie staje im Elpidia Winter.

Do rozwikłania pozostaje także zagadka bazy G-8. Kim jest tajemnicza Julia, którą Robert poznaje we 

Włoszech? Czy to prawda, że zna sekret piątego klucza? Robert i jego przyjaciele przechodzą do kontrataku. Zemsta Koalicji jest zatem nieunikniona. Jak młodzi agenci poradzą sobie z tak groźnym przeciwnikiem? Komu mogą zaufać?

Czwarty opisEdytuj

Robert, Ramona i David trafiają pod szkrzydła Klubu Ogrodnika, który jest przykrywką sla grupy emerytowanych agentów. Wytrawni agenci biorą nowicjuszy pod swoją opiekę. Czy nowe umiejętności wystarczą, aby uwolnić babcię Roberta, dotrzeć do Dywersantów, umknąć ludziom Żukowa i uratować świat przed zachłannymi mackami Koalicji Szpiegów?

Kup książkę
Zielona Sowa logo.png Kup książkę! Logo Empika.png Kup książkę!
Logo Matras.png Kup książkę! Logo Merlin.png Kup książkę!
Gandalf logo.gif Kup książkę! Gigant logo.png Kup książkę!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki