FANDOM

Koalicja Szpiegów. Luminariusz
Koal.jpg
Informacje
Tytuł tomu Koalicja Szpiegów. Luminariusz
Seria Koalicja Szpiegów (seria)
Ilustrator/-rzy Daniel Grzeszkiewicz, Paweł Zaręba
Wydanie okładka miękka
Inne dostępne wydania ebook
Dodatkowe informacje
Ilość stron 323
Liczba rozdziałów 30
Kod ISBN 978-83-7895-319-7
Zalecany wiek: Sort 10-12.jpg
Poprzedni Następny
- Koalicja Szpiegów. Baza G-8
Patroni
Nastek - patronat.png Wiadomosci24 - patronat.jpg Granice - patronat.png
Galeria
Koalicja Szpiegów. Luminariusz - to I tom serii "Koalicja Szpiegów". Następna książka z serii to Baza G-8.

OpisEdytuj

Robert znajduje dziwny list. Sugeruje, że ktoś maczał palce w wypadku jego rodziców. Tylko kto? I dlaczego? W chwili, gdy zaczyna zadawać niewiarygodne pytania, robi się naprawdę niebezpiecznie. Gdyby Robert był zwykłym trzynastolatkiem, zapewne by się wycofał, albo zgłosił sprawę policji. Ale Robert nie jest zwykłym chłopcem, a policja na niewiele się zda, gdy w grę wchodzą szpiedzy i ich międzynarodowe koalicje...

Drugi opisEdytuj

Roberta Szykulskiego wychowuje babcia. Jego rodzice pół roku wcześniej zginęli w Andach. Pewnego dnia Robert otrzymuje dziwny list. Ktoś chce mu powiedzieć prawdę o śmierci rodziców. Tego samego dnia tajemniczy mężczyzna włamuje się do pracowni rodziców. Kiedy chłopiec zaczyna badać sprawę, dowiaduje się, że rodzice pracowali nad jakimś wynalazkiem. Nie wiadomo jednak, co się z nim stało. Czy ukończyli go?

Chłopiec odkrywa, że w sprawę wynalazku zamieszana jest tajna międzynarodowa organizacja. Jej jedynym celem jest przechwycenie wynalazku. Kiedy zaczyna robić się gorąco, Robert nie waha się - podejmuje wyzwanie! Od tej chwili jego życie zmienia się całkowicie.

W tym czasie okazuje się, że na drugim końcu świata inne dzieciaki - Harriet i David - znalazły podobne listy. Oni także próbują wyjaśnić zagadkę. Drogi całej trójki krzyżują się w jednym miejscu - przed obliczem tajemniczego Luminariusza.

Trzeci opisEdytuj

Robert znajduje dziwny list, w którym ktoś sugeruje, iż pewne osoby maczały palce w wypadku jego rodziców. W trakcie dochodzenia, z pomocą przyjaciółki Ramony, trafia na ślad tajemniczego Luminariusza oraz Koalicji Szpiegów. Poznaje też Harriet i Davida, którzy tak samo jak on stracili rodziców w tajemniczych okolicznościach. Wszystko komplikuje się, kiedy okazuje się, że Luminariusz nie jest tym, za kogo się podaje.

Kup książkę
Zielona Sowa logo.png Kup książkę! Logo Empika.png Kup książkę!
Logo Matras.png Kup książkę! Logo Merlin.png Kup książkę!
Gandalf logo.gif Kup książkę! Gigant logo.png Kup książkę!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki