FANDOM

Koalicja Szpiegów. Misja Hexi Pen
Koalicja-szpiegow-misja-hexi-pen-b-iext24813870.jpg
Informacje
Tytuł tomu Koalicja Szpiegów. Misja Hexi Pen
Seria Koalicja Szpiegów (seria)
Ilustrator/-rzy Daniel Grzeszkiewicz, Paweł Zaręba
Wydanie okładka miękka
Inne dostępne wydania ebook
Dodatkowe informacje
Ilość stron 323
Liczba rozdziałów 42
Kod ISBN 978-83-7895-856-7
Zalecany wiek: Sort 10-12.jpg
Poprzedni Następny
Koalicja Szpiegów. Baza G-8 -
Patroni
Teletoon+ - patronat.png
Galeria
Koalicja Szpiegów. Misja Hexi Pen - to III tom serii "Koalicja Szpiegów". W kwietniu 2015 roku Pani Agnieszka zapowiedziała, że być może nie jest to ostatnia część serii, która pierwotnie miała być trylogią.

OpisEdytuj

Robert, Harriet i David wpadają w pułapkę Luminariusza. Kim jest tajemnicza Hexi Pen i jakie zadanie ma do wykonania? Młodzi przyjaciele muszą ścigać się z czasem, aby rozwiązać zagadkę śmierci rodziców i zadać ostateczny cios Koalicji Szpiegów.

Drugi opisEdytuj

Trzeci tom skupia się na wyjaśnieniu wszystkich rozpoczętych w poprzednich tomach wątków. Do tego dochodzą nowe zagadki, jak choćby pojawienie się tajemniczej dziewczyny - Hexi Pen. Jej historia łączy się bezpośrednio z historiami głównych bohaterów - jej ojciec, naukowiec, także zaginął w niewyjaśnionych okolicznościach. Nowe fakty oraz zaskakujące wyznanie profesora Novaka sprawiają, że Robert zaczyna podejrzewać, iż jego rodzice nadal żyją. Młodzi agenci podejmują więc niebezpieczną misję w tajemnicy przed dorosłymi. Finałowa akcja zaskoczy niejednego czytelnika, a rozwiązanie zagadki okaże się bardzo intrygujące. Bo czyż tajny agent może naprawdę wrócić do szkoły i zapomnieć o sekretnych misjach?

Trzeci opisEdytuj

Wystarczyła chwila nieuwagi i Robert, Harriet oraz David wpadają w sidła Elpidii Winter! Tym razem ucieczka nie będzie taka prosta. Luminariusz nie pozwoli drugi raz im się wymknąć. Nie pozwoli także na odebranie sobie prototypów modułów orbitalnej elektrowni. Teraz może zdradzić już wszystkim swoje zamiary: chce przejąć kierowanie Koalicją Szpiegów. A wszystko po to, aby zrealizować swoje największe pragnienie: przejęcie władzy nad światem!

Kup książkę
Zielona Sowa logo.png Kup książkę! Logo Empika.png Kup książkę!
Logo Matras.png Kup książkę! Logo Merlin.png Kup książkę!
Gandalf logo.gif Kup książkę! Gigant logo.png Kup książkę!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki