FANDOM

Lobių ieškotojai. Nefertitės lobio paslaptis
Archeo 1 LT.jpg
Informacje
Tytuł tomu Lobių ieškotojai. Nefertitės lobio paslaptis
Seria Lobių ieškotojai (seria)
Autor Agnieszka Stelmaszyk
Ilustrator/-rzy Marius Zavadskis
Wydanie okładka twarda
Inne dostępne wydania język polski (okładka twarda)
Dodatkowe informacje
Ilość stron 208
Liczba rozdziałów 33
Kod ISBN 978-609-441-420-6
Wydawnictwo Nieko Rimto.png
Zalecany wiek: Sort 10-12.jpg
Poprzedni Następny
- (?)

Lobių ieškotojai. Nefertitės lobio paslaptis - tom I serii Lobių ieškotojai (pol. Kroniki Archeo) autorstwa Agnieszki Stelmaszyk w języku litewskim, który zostanie wydany w kwietniu 2017 roku przez wydawnictwo Nieko Rimto (pierwsze wydanie w języku polskim ukazało się w wydawnictwie Zielona Sowa w 2010 roku). Jest to 5 książka Agnieszki Stelmaszyk przetłumaczona na język obcy.

Opis i okładka książki zostały ujawnione 15 marca 2017 roku. Książkę na język litewski przetłumaczył Kazys Uscila, a zilustrował - Marius Zavadskis.

Opis

Ūmai Bartekas pajuto, kad kažką užkliudė irklu. 

– Stop! Vandenyje iš tikrųjų kažkas yra! – sušuko. Besidaužančia širdimi apšvietė tą vietą.

– Kokia čia pabaisa? – Merė Džeinė buvo labai drąsi mergaitė, bet tai, ką išvydo, visiškai išmušė ją iš pusiausvyros.

Sumaniesiems archeologų vaikams Anei ir Bartekui Ostrovskiams nėra nieko įdomesnio už istorinių mįslių gvildenimą. Kietu riešutėliu Ostrovskių šeimai tampa Egipte plėšikų nusiaubta kapavietė X ir slaptas Nefertitės lobis. Paslapčiomis ieškoti deivės brangenybių vaikams padeda ištikimi draugai – neklaužados dvyniai Džimas ir Martinas bei jų gudrioji sesuo Merė Džeinė, tačiau bičiulių kelyje gausu pavojų. Ar pavyks vaikams pasiekti tikslą, kai ant kulnų lipa pavojingi lobių plėšikai?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki