FANDOM

Mary Jane Gardner
Mary Jane Gardner.png
Informacje
Imię i nazwisko Mary Jane Gardner
Rodzina Jim Gardner (brat)

Martin Gardner (brat)

Melinda Gardner (matka)

Edmund Gardner (ojciec)

Miłość i związki Bartek Ostrowski

Thomas Anders (III tom)

Przydomki i imiona Mary Jane Gardner

Mary Jane

Dodatkowe informacje
Występy (seria) Kroniki Archeo (seria)
Występy (tomy) I-VIII
Img021.jpg

Mary Jane, Jim i Martin

Mary Jane Gardner - Córka angielskich naukowców. Jest siostrą Jima i Martina Gardnerów. Rodzina Gardnerów przyjaźni się z rodziną polskich archeologów i ich
Mary Jane i Ania.jpg

Mary Jane i Ania

dziećmi: Anią i Bartkiem. Jeszcze przed akcją z serii miała długie, czarne warkocze, które w pierwszym tomie zamieniła na krótką, zawadiacką fryzurę.

Interesuje się fotografią, nie rozstaje się ze swoim Nikonem, chociaż w pierwszym tomie nie miała go przy sobie podczas odkrycia świątyni i bardzo była z tego powodu zła. Jej marzeniem jest zostać najlepszym fotografem w Wielkiej Brytanii i fotografować dla National Geographic. W drugim tomie jedno z jej zdjęć posągu Posejdona znalazło się nawet na ich okładce. Nie może przepuścić żadnej okazji do dobrych ujęć. Poza tym ona i bracia świetnie jeżdżą konno.

Mary Jane, tak jak bracia i rodzice, interesuje się archeologią. Ma obszerną wiedzę w dziedzinie historii, z czego najbardziej ciekawią ją mity i legendy, jest w nich najlepiej rozeznana. Ma nawet notes, w którym zapisuje różne zagadnienia, czasem przydają się bardziej niż internet. Odznacza się niebywałą inteligencją i można odnieść wrażenie, że lubi planowanie.

Dzieci.jpg

(Od lewej strony): Ania, Mary Jane, Bartek, Jim, Martin

Mary Jane ma bardzo dobre relacje ze swoją rodziną. Często działa z myślą o bezpieczeństwo rodziców, bez uwzględnienia swojego. Kiedy razem z przyjaciółmi wpadają na jakiś trop, zajmują się sprawą potajemnie, nie zwracając uwagi na zakazy dorosłych, zwłaszcza panny Ofelii. Owocuje to jednak niezwykłymi odkryciami.
Img003.jpg

Mary Jane

Dziewczyna bardzo kocha swoich braci, ale często na nich krzyczy i zwraca im uwagę na różne rzeczy, głównie na dziecinność. Potrafi dać też kuksańca w bok, kopniaka, czy po prostu grzmotnie któregoś w ucho.

Mary Jane nie potrafi mówić o swoich uczuciach, dlatego rzuca dookoła złośliwościami. Ma wybuchowy charakter i niezwykły temperament, na pewno nie jest spokojną osobą. Zawsze musi postawić na swoim.

Mary Jane head.jpg

Mary Jane

Dziewczyna jest ze wzajemnością zakochana w Bartku. Można powiedzieć, że prawie są parą, na pewno wiedzą o swoich uczuciach. W drugim tomie była zazdrosna o Klejto, która spodobała się Bartkowi. Ona sama też polubiła dziewczynę, ale zazdrość nie dawała jej tego bardziej okazać. W trzecim tomie natomiast Mary Jane znalazła sympatię - Thomasa, wtedy role się odwróciły i to Bartek był zazdrosny.

Ma ciotkę Lawinię i kuzyna Charliego. Gardnerowie nie darzą ich sympatią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki