FANDOM

Mintaka
Mintaka head.png
Informacje
Imię i nazwisko Mintaka
Rodzina -
Miłość i związki -
Przydomki i imiona Mintaka

Ufoludek

Dodatkowe informacje
Występy (seria) -
Występy (tomy) Tata i ja

Mintaka - pomarańczowy stworek, kosmita. Oburzony twierdzeniem, że ufoludki są zielone. Twierdzi, że jest to niedorzeczne. Miał własny spodek, na którym pojawili się Tata i Milenka, gdy Mintaka wylądował w sali planetarium, włączył tryb niewidzialności i zaprogramował automatycznego pilota na start o godzinie 12:10. W tym czasie kosmita poszedł się zdrzemnąć, ponieważ przedtem przeleciał 300 lat świetlnych i trochę się podróżą zmęczył.

Statek Mintaki.jpg

Statek Mintaki

Mintaka mieszka "gdzieś w gwiazdozbiorze Oriona". Z powodu drobnej awarii układu sterowniczego jego pojazd wylądował akurat w planetarium. Spodek mimo tego, że mógł być niewidzialny, to potrafił nawet przenikać przez ściany. 

Tata Milenki pomógł Mintace naprawić układy scalone, a ten zabrał ich na podróż po wszechświecie. (Pochwalił tatę za to, że tak świetnie sobie radził ze sterami latającego spodka i dodał, że jest z niego świetny astronauta.) Widzieli piękne kolorowe galaktyki i różne planety, przelecieli się także po warkoczu komety. Zobaczyli czarną dziurę, jednakże z daleka, by nie wciągnęła ich do środka.

"Ufoludkowe" jedzenie było według Milenki paskudne i w ogóle bez smaku. Po odstawieniu rodziny do planetarium, Mintaka obiecał, że jeszcze kiedyś się spotkają.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki