FANDOM

Monika Filipina
Monika Filipina
Informacje
Imię i nazwisko Monika Filipina
Zawód Ilustrator
Znane książki (serie) Nieustraszona Babcia Adela i kosmiczna przygoda
Data urodzin  ???
Monika Filipina - ilustratorka. Swoich rysunków użyczyła w książce "Nieustraszona Babcia Adela i kosmiczna przygoda" z 2016 roku.

Kiedy była małą dziewczynką chciała zostać kowbojem, archeologiem albo chociaż astronautą. Ale najbardziej na świecie pragnęła nigdy nie dorastać. Lubiła przesiadywać wśród pluszowych miśków i kolorowych książeczek i rysować, przelewać na papier swoje marzenia o szalonych przygodach. I z czasem rysowanie stało się tą najważniejszą przygodą, prawdziwą pasją, a myśl o ilustrowaniu książek stała się największym marzeniem. Niestety nie udało jej się nie dorosnąć i nadszedł dzień gdy spakowała się i wyjechała szukać szczęścia w szerokim świecie. Po paru latach życia na walizkach skończyłam studia w Cambridge School of Arts i byłam gotowa wrócić do domu. Obecnie mieszkam i pracuję w pięknym Toruniu, w moim małym studio na poddaszu. W pracy pomagają mi mąż, dwa koty i mocna kawa. W wolnym czasie ciężko jej usiedzieć w jednym miejscu (chyba, że przy ciekawej lekturze). Uwielbia zapach farby i nowych książek, podróże, słońce, góry i koty. Nie jest już małą dziewczynką, ale jej małe marzenie spełnia się każdego dnia.

SerieEdytuj

Serie, w których zostały użyte rysunki Moniki Filipiny:

Brak.

KsiążkiEdytuj

Książki, w których zostały użyte rysunki Moniki Filipiny:

Nr. Tytuł Notatka
1 Nieustraszona Babcia Adela i kosmiczna przygoda
2 Kartmatu vanaema Adeele kosmosereis Wydanie w jęz. estońskim

Więcej z Fandomu

Losowa wiki