FANDOM

Niezwykłe święta Kornelii
Kornelia
Informacje
Tytuł książki Niezwykłe święta Kornelii
Ilustrator/-rzy Marcin Piwowarski
Wydanie Twarda
Inne dostępne wydania Twarda, Twarda
Dodatkowe informacje
Ilość stron 47
Liczba rozdziałów 11
Kod ISBN 978-83-7612-274-8
Wydawnictwo Book House - wydawnictwo
Zalecany wiek Sort 7-9
Niezwykłe święta Kornelii - to książka autorstwa Agnieszki Stelmaszyk wydana w wydawnictwie Book House w 2009 roku.

OpisEdytuj

Mała Kornelia czeka na święta. Mimo radosnej, przedświątecznej atmosfery dziewczynce wcale nie jest wesoło. Jest sama w domu i czeka na powrót rodziców. Wpatrzona w rozgwieżdżone niebo, nie zauważa skąd tak nagle pojawia się koło niej czarodziej...

Od tej chwili zaczynają dziać się niesamowite rzeczy! Kornelia trafia do niezwykłej krainy, gdzie poznaje cudownych przyjaciół. A co najważniejsze - pomaga im uratować święta Bożego Narodzenia!

Magiczna, pełna humoru i dobrych emocji baśń o małej Kornelii i Krainie Zielonych Wzgórz zabierze Czytelnika w niezwykłą podróż. Podróż do krainy po drugiej stronie bombki, pełnej elfów, skrzatów i czarodziei, ale przede wszystkim w podróż w głąb samego siebie. Mała Kornelia odkryje bowiem, że każdy z nas jest kimś wyjątkowym i z pomocą przyjaciół może zdziałać niesamowite rzeczy. Zrozumie też, jak ważna jest rodzina i wszystko to, co symbolizują święta Bożego Narodzienia.

GaleriaEdytuj

  • Ilustracja okładkowa
  • Ilustracja z książki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki