FANDOM

Nina
Nina head
Informacje
Imię i nazwisko Nina
Rodzina -
Miłość i związki -
Przydomki i imiona Nina
Dodatkowe informacje
Występy (seria) Koalicja Szpiegów (seria)
Występy (tomy) II

Nina - emerytowana agentka, należy do Klubu Ogrodnika, co młody Szykulski szybko odkrył. Mieszka na wsi w Borach Tucholskich. Stanisław przywiózł tam Roberta, Harriet i Davida, aby zajęła się nimi, bo u niej było wtedy bezpiecznie. Dzieci pokazały jej znalezione wcześniej plany i klucz Roberta. Nosi koka, podobnie jak Róża.

Obok domu znajduje się ogród warzywny, który Nina bardzo lubi i którym kazała zająć się dzieciom, aby odciągnąć ich uwagę od przykrych myśli, na przeciw budynku stoi zaś oficyna. Jak później się okazało, więziona tam była właśnie Nina, a kobieta, która ugościła młodych agentów, to nie kto inny jak Elpidia Winter. Wcześniej opowiedziała im historię o duchu radzieckiego żołnierza, nazwanym przez nią Wania, żeby nie odważyły się wejść do oficyny. Dzieci jej jednak nie posłuchały i tym sposobem znalazły właściwą panią Ninę w piwnicy budynku, tym samym wpadając w pułapkę. Na szczęście w porę przyjechał Stanisław, dzięki czemu udało się wykiwać Elpidię i zamknąć ją w oficynie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki