FANDOM

Nutka znajduje przyjaciół
Nutka-znajduje-przyjaciol-b-iext24607220
Informacje
Tytuł tomu Nutka znajduje przyjaciół
Seria Kto mnie przytuli? (seria)
Ilustrator/-rzy Magdalena Saramak
Wydanie Miękka
Inne dostępne wydania -
Dodatkowe informacje
Ilość stron 158
Liczba rozdziałów 18
Kod ISBN 978-83-280-0658-4
Wydawnictwo Wilga - wydawnictwo
Zalecany wiek: Sort 7-9
Poprzedni Następny
Dropsik potrzebuje pomocy Mój mały piesek
Nutka znajduje przyjaciół - to XII tom z serii "Kto mnie przytuli?". Jego poprzednikiem jest tom XI -  Dropsik potrzebuje pomocy. Po publikacji tego tomu ukazały się kolejno dwa tomy specjalne - Mój mały piesek i Mój mały kotek.

OpisEdytuj

Bohaterka tego tomu to Nutka - mała, kremowa kotka brytyjska o złotych oczach. Zagubioną i przerażoną koteczkę, która się ukryła w szkolnej piwnicy, znajdują dzieci. Wraz z nauczycielką cała klasa IV b szuka domu dla znajdki, a przy okazji organizuje kiermasz na rzecz Przytuliska. Wreszcie koteczka trafia pod opiekę Norberta. Chłopiec ma także psa Rufusa i papugę. Po wielu perypetiach Rufus, koteczka i papużka stają się przyjaciółmi.

Seria "Kto mnie przytuli?" zyskała już dużą popularność i sporą liczbę fanów, którzy z niecierpliwością czekają na każdy nowy tom. Książki w tej serii to bardzo lubiane przez dzieci, wzruszające, ciepłe i mądre opowieści o pieskach i kotkach, które po różnych przygodach i perypetiach trafiają do schroniska o nazwie Przytulisko. Zwierzaki marzą o tym, że ktoś je przygarnie i pokocha. I rzeczywiście - dzięki  zaangażowaniu pracowników schroniska wiele z nich znajduje kochających opiekunów i prawdziwy dom.

Te historie kotków i piesków nie tylko oczarują wszystkich przyjaciół zwierząt. Czytelnicy, śledząc z zapartym tchem losy bohaterów, dowiedzą się, czym jest odpowiedzialność i jak ważna w życiu jest przyjaźń.

GaleriaEdytuj

  • Makieta okładki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki