FANDOM

Odyseusze. Gwiazda Morza
Odyseusze 1
Informacje
Tytuł tomu Odyseusze. Gwiazda Morza
Seria Odyseusze (seria)
Ilustrator/-rzy Paweł Zaręba
Wydanie Miękka
Inne dostępne wydania Ebook
Dodatkowe informacje
Ilość stron 344
Liczba rozdziałów 36
Kod ISBN 978-83-7983-753-3
Wydawnictwo Zielona Sowa logo
Zalecany wiek: Sort 10-12
Poprzedni Następny
- Odyseusze. Postrach Siedmiu Mórz
Patroni
Funclub - patronat Lubimyczytac - patronat Teletoon+ - patronat Multikino - patronat
Galeria

Odyseusze. Gwiazda Morza - to I tom serii "Odyseusze". Ma się ukazać w wydawnictwie Zielona Sowa w maju 2016 roku.

Opis

Rodzina Wesołowskich (Matylda, Daniel, ich rodzice - Lidia i Tomasz) wypływa w podróż dookoła świata. Gdzieś na oceanie, po wielkim sztormie, który cudem udaje im się przeżyć, znajdują dryfującą łódź. Łódź jest pusta, nigdzie nie ma śladu po jej właścicielu. Matylda i Daniel, w trakcie przeszukiwania łodzi, znajdują tajemnicze notatki, medalion i dyktafon. W tajemnicy przed rodzicami odsłuchują nagranie... To zaś daje początek wielu zaskakującym i mrożącym krew w żyłach zdarzeniom. Oto bowiem, za sprawą tajemniczej anomalii, Matylda i Daniel przenoszą się do czasów, gdy morzami i oceanami władali piraci...

Drugi opisEdytuj

Matylda i Daniel Wesołowscy wypływają wraz z rodzicami w podróż dookoła świata. Gdzieś na oceanie spotyka ich olbrzymi sztorm, który cudem udaje im się przeżyć. W trakcie dalszej podróży znajdują łódź, która jak się okazuje, jest pusta, nigdzie nie ma właściciela. Matylda i Daniel znajdują natomiast tajemnicze notatki, medalion i dyktafon. W tajemnicy przed rodzicami odsłuchują nagranie. To zdarzenie jest początkiem wielu zaskakujących zdarzeń. Za sprawą tajemniczej anomalii Matylda i Daniel przenoszą się do czasów, gdy morzami i oceanami władali piraci… Poznaj mrożące krew w żyłach przygody na otwartym morzu!

Kup książkę
Zielona Sowa logo Kup książkę! Logo Empika Kup książkę!
Logo Matras Kup książkę! Logo Merlin Kup książkę!
Gandalf logo Kup książkę! Gigant logo Kup książkę!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki