FANDOM

Odyseusze. Postrach Siedmiu Mórz
Odyseusze 2.jpg
Informacje
Tytuł tomu Odyseusze. Postrach Siedmiu Mórz
Seria Odyseusze (seria)
Ilustrator/-rzy Paweł Zaręba
Wydanie okładka miękka
Inne dostępne wydania -
Dodatkowe informacje
Ilość stron 355
Liczba rozdziałów 43
Kod ISBN 978-83-7983-946-9
Zalecany wiek: Sort 10-12.jpg
Poprzedni Następny
Odyseusze. Gwiazda Morza Odyseusze. Zemsta Królowej Piratów
Patroni
Funclub - patronat.png Lubimyczytac - patronat.png Teletoon+ - patronat.png Multikino - patronat.png
Galeria

Odyseusze. Gwiazda Morza - to II tom serii "Odyseusze". Ukazała się w wydawnictwie Zielona Sowa 9 listopada 2016 roku.

Opis

W drugim tomie Matylda i Daniel odnaleźli swoich rodziców, których uważali za bezpowrotnie utraconych. Cała rodzina w komplecie wypływa w dalszy rejs badając jaskinie Jukatanu i przemierzając olbrzymią dżunglę, a wszystko to po to, aby odnaleźć zaginioną piramidę i odkryć sekret Majów. Niestety awaria łodzi zmusza ich do dłuższego postoju. W zimnej i wietrznej Patagonii natrafiają na kolejny element łamigłówki, która zbliża ich do jej rozwiązania. Matylda i Daniel stają u wrót królestwa umarłych. Czy są bezpieczni? Czy uda im się rozwiązać zagadkę Majów?

Drugi opis

Wartka akcja, szczypta magii i trzymające w napięciu przygody! Snop światła rozświetla mrok jaskini. Prześlizguje się po stalaktytach i stalagmitach, z których spływają krople wody... Wreszcie blask latarki pada na ludzkie czaszki... Matylda i Daniel z biciem serca przyglądają się ofiarom mrocznego rytuału. Czy to tu, w świętym miejscu Majów, ukryto jeden ze skarbów opisanych w tajemniczym atlasie?! Dołącz do wyprawy, a przekonasz się sam. Lecz strzeż się! Postrach Siedmiu Mórz opuścił już swoją pieczarę...

Kup książkę
Zielona Sowa logo.png Kup książkę! Logo Empika.png Kup książkę!
Logo Matras.png Kup książkę! Logo Merlin.png Kup książkę!
Gandalf logo.gif Kup książkę! Gigant logo.png Kup książkę!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki