FANDOM

Opowieści spod czereśni
Opowieści spod czereśni
Informacje
Tytuł książki Opowieści spod czereśni
Ilustrator/-rzy Ola Szpunar
Wydanie Twarda
Inne dostępne wydania -
Dodatkowe informacje
Ilość stron 64
Liczba rozdziałów 13
Kod ISBN 978-83-7983-760-1
Wydawnictwo Zielona Sowa logo
Zalecany wiek Sort 4-6
Patroni
Tvp abc - patronat Qulturka - patronat
Opowieści spod czereśni - to zbiór opowiadań autorstwa Agnieszki Stelmaszyk z ilustracjami Oli Szpunar, który ukazał się w maju 2016 roku.

OpisEdytuj

Zbiór opowiadań idealnych dla każdego Czytelnika kochającego beztroskie chwile i zabawy na dworze. Janek i jego przyjaciel, mówiący ludzkim głosem kot Czarnes, spędzają leniwe wakacje na wsi, pełne słodkich malin, kolorowych dmuchawców, upalnych dni spędzonych pod drzewem czereśni. Wspólnie przeżywają wiele niezwykłych przygód. Dzięki nieograniczonej wyobraźni, nigdy im się nie nudzi.

Drugi opis

Zbiór opowiadań pełnych słońca i wakacyjnej swobody. Janek i jego przyjaciel, mówiący ludzkim głosem kot Czarnes, przeżywają wiele niezwykłych przygód. Dzięki nieograniczonej wyobraźni, nigdy im się nie nudzi – poszukiwanie skarbów, zabawy w dżunglę, wyprawy do lasu olbrzymów, wykopaliska archeologiczne to tylko kilka przykładów wspólnych zabaw. A wszystko zaś w atmosferze leniwych, beztroskich wakacji na wsi, pełnych słodkich malin, kolorowych dmuchawców, złotych łanów zbóż, magicznych wschodów i zachodów słońca, upalnych dni i orzeźwiających kropel deszczu, leniwych popołudni spędzonych pod drzewem czereśni. Idealna pozycja dla każdego Młodego Czytelnika, który uwielbia, jak Janek, beztroskie i nieskończone zabawy na dworze.

GaleriaEdytuj

  • Projekt okładki (3D)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki