FANDOM

Papilon (wydawnictwo)
Papilon - wydawnictwo.png
Informacje
Wydawane serie -
Wydane książki (w sumie) 3
Papilon - Papilon publikuje książki dla dzieci w wieku od 0 do 12 lat. Tytuły wydawnictwa z jednej strony rozwijają dziecięcą wyobraźnię i wrażliwość, wspomagając tym samym rozwój emocjonalny, a z drugiej ćwiczą umiejętności przydatne w szkole i poszerzają zainteresowania najmłodszych. Ostatnio Papilon wzbogacił ofertę o audiobooki (w serii "Posłuchajki").

Nacisk na wysoki poziom edytorski zaowocował licznymi nagrodami (m.in. Edukacja,Dong, Superprodukt – nagroda przyznawana przez miesięcznik "Mam Dziecko", wyróżnienie Komitetu Ochrony Praw Dziecka) wpisaniem wybranych tytułów na listę dzieł rekomendowanych w ramach akcji "Cała Polska czyta dzieciom" medalem przyznanym przez tę fundację. Najbardziej rozpoznawalne kolekcje Papilonu to: "Martynka", "Reksio", "Elmer", "Angry Birds" i "Mała wróżka Amelka". Bestsellery ostatnich lat: "Poradnik małego skauta" Marcina Przewoźnika, zbiory opowiadań z serii "Martynka", seria edukacyjna "Akademia przedszkolaka" i antologia "365 bajek na dobranoc".

W wydawnictwie Papilon ukazały się 3 książki autorstwa Agnieszki Stelmaszyk (Mali Agenci. Dziecięcy świat przygódOpowiadania z morałem (2007) i Opowiadania z morałem (2013))

Więcej z Fandomu

Losowa wiki