FANDOM

Sławój Półnutek
Informacje
Imię i nazwisko Sławój Półnutek
Rodzina -
Miłość i związki -
Przydomki i imiona Sławój Półnutek

Akustyk

Dodatkowe informacje
Występy (seria) Biuro śledcze. Tomuś Orkiszek i partnerzy (seria)
Występy (tomy) III
Doskonale pamiętam to przedstawienie. Wydawao się, że wszystko odbywa się tak jak należy. Pogłośniłem muzykę w kulminacyjnym momencie, gdy czarodziej znika. Dzieciom bardzo podobała się ta scena. Dopiero później dowiedziałem się, że zakończyła się wypadkiem. Ale nie przypominam sobie, bym zauważył coś podejrzanego.

—Sławój Półnutek

Sławój Półnutek - akustyk, zajmuje się dźwiękiem. Wszystko widzi i słyszy, ponieważ zajmuje miejsce w teatrze, które jest temu nader przychylne. 

Sławój Półnutek pracował w pomieszczeniu na niewielkim balkonie. Przed nim stała duża konsola, pełna "tajemniczych" suwaków i przycisków. 

Kariera EuzebiuszaEdytuj

Gdy Tomuś rozmawiał z akustykiem na temat wydarzeń w teatrze, Euzebiusz zaczął przesuwać przyciski na konsoli. Kicia skwitowała, że kariera didżeja nie jest mu pisana, bo podczas ciskania guzików po teatrze rozległy się przeraźliwe odgłosy. Akustyk nie był tym zadowolony.

Proszę nie ruszać mojej konsoli!

—Sławój Półnutek

WinnyEdytuj

Sławój nie miał pojęcia, komu może zależeć na wyeliminowaniu Kociuremskiego z teatru. Podejrzewał, że może to być Bzurko, lecz nie oskażał go tak bardzo, jak sam aktor.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki