FANDOM

Satoru Okugawa
Informacje
Imię i nazwisko Satoru Okugawa
Rodzina -
Miłość i związki -
Przydomki i imiona Satoru Okugawa

Okugawa

Dodatkowe informacje
Występy (seria) Kroniki Archeo (seria)
Występy (tomy) IV

Satoru Okugawa - jeden z poszukiwaczy wachlarza młodości, szef mafii yakuza. Pracowała dla niego Aurora Clarkson. Miała dla niego wylicytować na aukcji kolekcję japońskich obrazów malowanych na jedwabiu, lecz zjawili się ninja wysłani przez Natokę Matsuzawę i ukradli je. Okugawa zagroził, że jeśli Aurorze nie uda się odzyskać obrazów, straci ona głowę. Został schwytany i wtrącony do więzienia.

Po raz pierwszy i ostatni spotykamy Okugawę w Jaskini Złotego Smoka, gdy Natoka Matsuzawa miał już wachlarz. Okazało się, że Satoru był kiedyś jego uczniem. Zaczęli kłócić się po japońsku, a do walki stanęli nijna Mastuzawy i farbowani na blond goryle Okugawy. Yakuza przegrał i został związany, ale wtedy przyszedł dawno nie widziany Jack Fox. Dzieci, wykorzystując zamieszanie, rzuciły się do ucieczki, jednak zawróciły po brakującego Jima, którego Natoka wziął za zagładnika. Chłopiec jednak wyrwał się mu razem z pudełkiem zawierającym wachlarz. Pobiegł nad strumień lawy i groził, że wrzuci tam artefakt. Tak jak mówił ronin, ludzkość nie dorosła jeszcze do odmładzającego wachlarza i najlepiej będzie się go pozbyć. Jim zniknął na chwilę wszystkim z oczu, ale wrócił i ostatecznie wrzucił pudełko do lawy. Wtedy w jaskini pojawiła się panna Ofelia, Gordon Archer, rodzice, Naomi oraz policja.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki