FANDOM

Takahiro
Takahiro
Informacje
Imię i nazwisko Takahiro
Rodzina -
Miłość i związki Naomi (narzeczona)
Przydomki i imiona Takahiro
Dodatkowe informacje
Występy (seria) Kroniki Archeo (seria)
Występy (tomy) IV

Takahiro - ronin, ostatni strażnik wachlarza.

Po raz pierwszy pojawił się w Londynie, podczas konfrontacji Mary Jane z Jackiem Foxem i Aurorą Clarkson i uratował dziewczynę, po czym zniknął. Potem wysłał młodym Gardnerom żurawia origami z obietnicą ochrony na skrzydle.

Następnie pojawił się już w Japonii, uwalniając Gardnerów z więzienia Natoki Matsuzawy. Porwani myśleli na początku, że słyszą skrobanie myszy, to jednak ronin robił dziurę w dachu. Wrzucił przez nią wiadomość-origami, która wylądowała tuż pod nogami Mary Jane. Następnie sam zszedł, powiedział Gardnerom że zaraz ich uwolni, a po chwili spuścił linę. Zaprowadził rodzinę do miejsca, w którym mogli spotkać się z Ostrowskimi. Ujawnił fakty o wachlarzu i pokazał obrazy, które wcześniej wykradł Matsuzawie (u niego pojawiły się przez napady ninja na dom aukcyjny Christie's i British Museum), obejrzał także astrolabium Gardnerów. Potem kazał swoim "gościom" iść spać, a sam poszedł na poszukiwanie wachlarza. Dzieci jednak - jak to one - ruszyły w ślad za roninem. Słysząc odgłosy walki, schowały się za głazem i wyszły dopiero, gdy ucichło. Znalazły go ciężko rannego po starciu z Matsuzawą. Wtedy pojawiła się Naomi i to właśnie ona po raz pierwszy wymieniła jego imię - Takahiro.

Później dowiadujemy się tylko, że on i Naomi są zaręczeni i będą mogli spokojnie wziąć ślub.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki