FANDOM

Terra Incognita. Zaklinacze wiatru
Terra3 Okladka
Informacje
Tytuł tomu Terra Incognita. Zaklinacze wiatru
Seria Terra Incognita (seria)
Ilustrator/-rzy Magdalena Saramak, Paweł Zaręba
Wydanie Miękka
Inne dostępne wydania Ebook
Dodatkowe informacje
Ilość stron 272
Liczba rozdziałów 23
Kod ISBN 978-83-7983-068-8
Wydawnictwo Zielona Sowa logo
Zalecany wiek: Sort 10-12
Poprzedni Następny
Terra Incognita. Wybrzeże szkieletów -
Patroni
Czas dzieci - patronat Radiobajka - patronat Qulturka - patronat Tvp abc - patronat Funclub - patronat
Galeria
Terra Incognita. Zaklinacze wiatru - trzeci tom z serii "Terra Incognita". Jest to prawdopodobnie ostatnia część z serii. Terra Incognita z założenia miała być trylogią. Nic na razie nie wiadomo o kontynuacji. Jego poprzednikiem jest tom II (Wybrzeże szkieletów).

OpisEdytuj

W pobliżu rezerwatu ma zostać wybudowane składowisko szkodliwych odpadów. Sam rezerwat przyrody również został zagrożony. Z pomocą przyjeżdża rodzina Bratkowskich. Porwania, ponura historia sprzed lat i tajemniczy skarb sułtana wiążą wszystkie sprawy. Pomóc mogą tylko Zaklinacze wiatru...

Drugi opisEdytuj

Zagadka, tajemnica, egzotyka (dzikie zwierzęra, tropikalne puszcze, sawanny, rwące zeki, dzikie plaże itd.) to główne atuty serii. Do tego szereg złych bohaterów przeciwników, którzy za wszelką cenę nie chcą dopuścić do odnalezienia matki (wśród nich poszukiwacze skarbów, kłusownicy itd.). Piękne krajobrazy i odrobina magii, niczym w filmie "Kopalnie króla Salomona". Do tego prawdziwe historie, badania i odkycia w tle - m.in. podróż i badania przyrodnicze, które w 2000 roku pzeprowadził przyrodnik Mike Fay (w National Geographic ukazywał się cykl artykułów z tej wyprawy pt. "Magatransect", Mike Fay przeszedł pieszo lasy Kamerunu, Gabonu i Konga).

Trzeci opisEdytuj

Gorące powitrze wisiało nad rezerwatem Eden w północnej Tanzanii. Nie ono było jednak źródłem kłopotów. Tuż przy rezerwacie bogaty inwestor postanowił wybudować wysypisko toksycznych odpadów. Nie obchodzi go los zwieząt ani zatrute środowisko. Rodzina Bratkowskich przybywa na pomoc. Kim jest nowy właściciel rezerwatu i czy uda się go przekonać, by nie sprzedawał posiadłości, którą otrzymał w spadku? To wciąż nie koniec problemów bohaterów. Ponura historia z przeszłości, tajemniczy skarb sułtana, zdrada i porwanie - to wszystko czeka na czytelników w kolejnym tomie przygód sprytnego rodzeństwa. Odkryjcie tajemnicę Zaklinaczy Wiatru!

Czwarty opisEdytuj

W pobliżu rezerwatu Eden ma zostać wybudowane składowisko szkodliwych odpadów. A to nie jedyny kłopot Marzeny Sadowskiej - sam rezerwat przyrody, w którym od wielu lat pracuje, również jest zagrożony. Z pomocą przyjeżdżają Bratkowscy, tylko czy dadzą radę przezwyciężyć klątwę?

Kup książkę
Zielona Sowa logo Kup książkę! Logo Empika Kup książkę!
Logo Matras Kup książkę! Logo Merlin Kup książkę!
Gandalf logo Kup książkę! Gigant logo Kup książkę!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki